VARFÖR DETTA ÄR EN SKITDAG:

  • Vaknade av att någon idiot skrek på sin hund (??) utanför mitt fönster, kunde inte somna om
  • Har gått och blivit förkyld
  • Råkade slå sönder ett glas när jag skulle diska imorse, självklart skar jag mig på en glasskärva
  • Har ett möte klockan 15 som jag verkligen inte har lust eller ork att gå till, men jag måste
  • Hittar inte min pincett, vilket betyder att jag får gå omkring med onoppade bryn tills jag hitter den (eller tar till rakhyveln)
  • Har mensvärk - vilket är det värsta jag vet!

Så roligt har alltså jag det. Hoppas ni andra har en bättre dag än mig. En sak gjorde mig dock på lite bättre humör, och det var Rebeccas förtjänst. Hon skickade ett mess och sa att hon bestämt att vi brudar, jag, hon, Anni och Sara ska dra till Stockholm i slutet av Oktober. Lät ju himla trevligt måste jag medge! Och självklart är jag på, om jag bara kan få mig nåt jävla jobb nångång. Väntar ju dock på svar från några ställen, så det är bara att fortsätta hoppas.

Och sen så beror det lite på om det blir nån utlandssemester för mig och min underbara karl i höst också. Men det hänger ju som sagt på att jag ska få mig ett jobb först. Nåja. Becca, du gjorde i alla fall min dag! ♥ Vi får surra mer om den där resan nån dag här framöver!

Kommentarer
Postat av: Tindra

Klart att man är ett barn när man är 13..

Men om man lär sig redan tidigt riskerna med alkohol så blir man redan då mer ansvarstagande , det är ungefär samma princip som att dom vill föra in betyg på lågstadiet.

Då kanske det inte blir ett russökande eller en statusgrej om vem som dricker mest..



2009-04-28 @ 12:33:00
URL: http://navi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0