MORGONTRAMS

Vaknade för ett tag sen och insåg att jag inte bara är förlyld, jag har fått hosta också. Helvete. Ska ju på intervjun idag, och vill ju inte sitta där och hosta som en tok.. Fan.. 


Humör: lite si så där. Glad för att det är valborg, men arg för att jag är förkyld.
Utseende: knullruffs, men ska hoppa i duschen snart så det blir nog bra till slut.
Klädsel: morgonrock än så länge
Fundering: hur fan får man bort ett lock från örat på bästa sätt?
Händelser: intervju klockan 11, valborgsfirande i eftermiddag/kväll
Vill ha: nåt supermedel som tar bort min förkylning
Ser fram mot: kvällens bravader med gänget i huset bredvid

Kommentarer
Postat av: Madicken

Söt blogg :)

2009-04-30 @ 12:39:17
URL: http://metrobloggen.se/conlerc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0