HEJ HOPP

Nu sitter jag och Anni här i soffan och ser på The Tyra Show. Vad gör ni andra? Har hållt på med bloggdesignen till och från mest hela dagen, men blir aldrig riktigt nöjd. Så ni får helt enkelt ta och vänta ett tag till. Har även fixat lite i Annis blogg, men vi ska sätta oss ner och göra om den mer nån annan dag.

Var på stan med min kära mamma tidigare idag också. Fick med mig ett par skor hem. Supersnygga, ni får se dem sen. Blev sugen på att köpa ett par pumps från Scorett också men dom får vänta. Dels för att jag ju faktiskt har en massa skor, speciellt pumps, som bara väntar på att få bli använda. Och dels så har jag helt enkelt inte råd med några fler par skor nu. Det är så mycket annat som ska köpas och fixas.

Men nu mina vänner ska vi snacka lite mer skit, Anni och jag.
Vi hörs senare!

Pussar :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0