FREDAG & LÖRDAG

Hejsan svejsan! Hur är läget? Tänkte hinna med en liten uppdatering om vad jag gjort dom senaste dagarna.

Igår steg jag upp tidigt, plockade undan lite här hemma och drog sen ner på stan. Klockan 12 åt jag lunch med älsklingen och sen tog jag det bara lugnt resten av eftermiddagen. Strax efter fyra kom Tobbe hem. Vi mös och såg lite TV, och sen skjutsade vi Niklas till Norrfjärden. Stackarn har legat inne på sjukhus men nu mår han prima igen, skönt att höra. Efter dte blev det lite stressigt, eftersom vi skulle iväg på bio med Cissi, Alex och några vänner till dem. Vi såg Fast & Furious och det var lätt den bästa av F&F filmerna. Har ni inte sett den, gör det!

Efter det drog vi till MAX och åt en väldigt sen middag, och snackade lite skit. Sen bar det iväg hemåt och ner i sängen.

Imorse vaknade vi kring 10 och gick ner på stan där vi mötte upp Lunkan och Maja. Det blev en sväng på stan och även på BackCity. Och ikväll kommer dom över på middag, det blir grillpremiär! Entrecote, råstekt potatis & morötter i ugn, lime/chili sås och grekiskt vitlöksbröd. Mums säger jag! Sen vet jag inte riktigt vad som händer mer ikväll, antar att det blir lite TV-tittande. Robinson ikväll ju.

Nej, nu ska jag hoppa i duschen. Vi hörs!
Puss!


BTW, bloggdesignen kommer upp snart, jag lovar. Har bara lite finslip kvar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0