ÄNNU LITE BÄTTRE

Pratade just med Beccis ♥ i telefon, och nu känns det lite bättre. Känns i alla fall inte som att det är en skitdag rakt igenom. Nej, det kanske rätar upp sig framåt kvällen. Fast i och för sig ska Tobbe jobba över ikväll, dom ska byta däck på alla komunens bilar.. Stackare. Jag är kanske inte den enda ni ska tycka synd om idag verkar det som.

UPPDATERING

Nu blev jag faktiskt ännu lite gladare! Loggade in på internetbanken för att kolla mitt konto, och såg då att hela 2010 kronor landat där. Wiho! Härligt med lite oväntade pengar. Eller oväntade och oväntade, hade helt enkelt bara glömt bort att dom skulle komma. Så lite glad blev jag ändå! Till och med så pass glad att jag för en stund glömde bort att jag har mensvärk och är förkyld, och hann tänka tanken 'stan-shopping-nya skor-vårjacka'. Men vi får se hur det blir med det. Först och främst ska jag pallra mig iväg på det där himla mötet som är klockan 15. Bäst jag hoppar i duschen nu..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh de tär så härligt när man ser att man har mer pengar än man trott =)

lovely!

kram

2009-04-28 @ 17:13:22
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0