ÄNNU EN LISTA

Började ju dagen med en lista, så jag kan lika gärna lägga upp en till. Denna handlar om mig och Tobias.

Vad heter ni? Susanne och Tobias (Sussie & Tobbe)
Hur träffades ni? Först på aftonbladets chatt, sen i hans bil..
Hur länge har ni varit tillsammans? Det är lite luddigt det där.. Men i sommar blir det minst två år.
Är ni förlovade? Inte ännu.
Bor ni ihop? Självklart!
Har ni barn? Inte än, men det kommer.
Har båda körkort? Nej, inte jag men Tobias. Men mitt är på G.
Kommer du ihåg er första kyss? Den glömmer jag aldrig.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Det var nog Tobias. Eller jaa. Det var det.
Vem är äldst? Tobbe, han är tre år äldre än mig.
Vilka stjärntecken är ni? Vattuman och kräfta.
Vem fyller först på året?
Jag! (25:e januari)
Vem är längst? Tobbe
Vem sjunger bäst? Vi ligger nog på samma nivå..
Håller ni i handen på stan? Vi håller nästan alltid handen. På stan, på promenaden, i bilen, på affären..
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja, vi träffades ju och 'dejtade' ett tag innan vi blev tillsammans.
Vad har ni gemensamt? Mycket! Värderingar, åsikter och intressen bland annat.
Blev du kär vid första ögonkastet? Ja, jag föll som en fura!
Har ni någon speciell låt? Vi har ett par stycken speciella.. Men vilka det är håller jag för mig själv. ♥
Har ni stora framtidsplaner? Det har vi. Husköp står väl först på listan.
Har ni gråtit i varandras armar? Jodå.
Har ni varit utomlands tillammans? Finland.. Men vi håller på att planera för att kanske åka iväg på en solsemester till hösten! :)
Vilket är ert bästa minne? Vi har så många, och skapar så många nya hela tiden att det verkligen är omöjligt att välja bara ett.
Vem lagar bäst mat? Tobias utan tvekan.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Umgås med varandra. Och vänner och bekanta. 
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Always.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nja, en mil. Tobbe bodde i stan och jag i Böle.
Blir du lätt svartsjuk? Inte lätt, men det händer.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer ett par gånger per dag till varandra i alla fall. Men mellan samtalen skickas det några sms också.
Brukar nån av er prata i sömnen? Ja, Tobias. Han kan säga de mest roliga saker i sömnen! Önskar jag kunde spela in allt han säger..
Läser ni varandras SMS? Nej? Men vi är ofta nyfikna och frågar 'Vem var det?' om det ringer eller nån får sms. Men det handlar mest om att vi båda är så sjukt nfikna av oss.



Du & jag. Nu & föralltid.

Kommentarer
Postat av: Isa

Sugen på gratis presentkort men trött på höga poänggränser och svårt att värva folk? Då ska du skynda dig in på http://www.gratis5.se/user/register/megasus87 som är en HELT NY sida där det är jättelätt att samla poäng!

Efter två timmar har jag redan fått 300 i presentkort, och mer kommer det att bli! ;) Registrera dig via min länk och få 25 gratispoäng som du ej får om du inte går via en värvningslänk.

2009-04-22 @ 13:36:06
Postat av: Renée

Åh vilken söt lista! Jag lååånar ;P och länkar till dig naturligtvis ;P

2009-04-22 @ 15:28:33
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: sandra

Oj vilken rolig lista!:) får man låna den?

2009-04-23 @ 15:02:34
URL: http://saowi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0