Vad gör man?

Eftersom jag är sjukskriven till den 2 oktober går jag ju bara hemma om dagarna. Och det är så grymt jobbigt. Vad gör man när man bara går hemma om dagarna egentligen!? Kan inte förstå dem som tycker det är skönt att bara vara hemma dag ut och dag in. Jag blir galen. Ja, jag blir verkligen helt utmattad. Av att göra precis ingenting. Knäppt va? Jag får inte träna och jag får inte anstränga mig. Gå promenader får jag, men hur roligt är det, i längden?

Kom på att ni väl inte vet varför jag är sjukskriven, och då kan jag berätta att det är för att jag opererade mig i torsdags, den 18e. Plastikoperation av läpp och näsa. Så just nu har jag ett inte allt för smikrande bandage över näsan vilket gör att jag helst inte visar mig bland folk. Och svullen är jag också. Och som grädde på moset har jag ett blåöga också, som min älskade Tobias gjorde på mig i förrgår natt. Vet inte vad han fick för sig men mitt i natten vaknade jag av ett slag rakt över ögat. Han missade just näsan, så bra är väl det. Han brukar vara rätt livlig i sömnen, men slåss brukar han inte göra.

Nåja, det är bara att bita ihop och tänka framåt, och inse att jag ju snart kommer bli snygg i alla fall. Och det är väl det som räknas!

Kommentarer
Postat av: Emma

Krya på dig! Du får helt enkelt spendera dagarna med att blogga :)

2008-09-24 @ 16:18:42
URL: http://emmailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0