Nagelvård

Nu har jag fixat mina naglar igen. Blev riktigt tjusigt. Är dock supertorr om händerna, så jag måste börja skärpa mig och smörja in dem ordentligt mer ofta. Det är i alla fall kul med vackra naglar när man ser ut som man gör i fejjan.


Det här med att ha snygga naglar är inte rocket science
, även om vissa verkar tycka det är svårt att få dom fina. Det handlar helt enkelt om tid och omsorg. Ett tips är att alltid ha dem målade, även om det är med genomskinligt lack. Se också till att använda diskhandskar när du diskar, eftersom vatten ofta är en orsak till sköra naglar. Och glöm inte bort nagelbanden, som också dom behöver omsorg. Ett tips är att använda nagelbandsolja som finns att köpa lite varstanns.

Kommentarer
Postat av: fashiondarling

Snygga! Gjorde du dem själv?

2008-09-29 @ 14:54:08
URL: http://fashiondarling.blogg.se/
Postat av: Linna

Bra tips :) Det ska jag verkligen göra med mina naglar nu..

2008-10-02 @ 12:17:27
URL: http://linnnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0