Höstjacka

Det börjar bli kallt ute, även om solen just denna dag värmer rätt bra. Och eftersom lönen kommer imorgon tänkte jag införskaffa en ny jacka. Har redan en hel drös med jackor som säkerligen skulle kunna värma min frusna kropp i höstkylan, men visst är det kul med nytt?

Har suttit och kollat runt lite på nätet, och för tillfället är jag inne på denna underbara kappa från ICHI som finns på nelly.com.



Visst är den amazing? Om jag inte hittar någon annan under dagen kommer jag nog klicka hem denna ikväll. För jag blev verkligen kär när jag såg den. Och det är väl ett bra tecken?

Nåja, ska väl pula på lite till med bloggdesignen, är inte riktigt nöjd ännu. Ni får gärna säga vad ni tycker om den, både vad ni gillar och inte gillar med den. Kritik i alla former tack.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Therese

grymt läcker jacka! :)

2008-09-24 @ 15:54:31
URL: http://theresekarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0