Hockey för honom, men jag då?

Älsklingen for just iväg, han skulle på hockey med grabbarna. Själv vet jag inte vad jag ska hitta på. Fick just ett erbjudande om att följa med en polare ner på stan, eftersom det är tjejkväll där nu, så alla butiker har öppet till 22. Vet dock inte om jag är på humör. För det första ligger jag på soffan i mjukisbyxor och en av Tobbes tröjor, och för det andra har jag ju ett bandage över näsan och är svullen som om jag vore misshandlad. För att inte tala om mitt blåöga. I och för sig kan väl lite smink fixa det, men i alla fall. Känner att det hade varit mysigt med en hemmakväll. Lite godis, en bra film. Att se film själv är väl dock inte det roligaste, men då kan man passa på att se sådant som Tobbe aldrig någonsin skulle kunna titta på. Får kanske bli så. Eller? Usch vad jag hatar att jag aldrig kan bestämma mig. Kanske sätter på en film nu, och då är den klar kring sju. Då tar det en timme(?) att göra sig klar, och då hinner man ju ner på stan ett par timmar.

Är det bara jag som alltid har beslutsångest?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0