Vem ska värma mina öron?

Det är kallt i luften och ett minustecken visar sig framför siffrorna på termometern. Nu är vintern på väg. Jobbigt med kyla men visst älskar jag vintern ändå. Men det är vissa saker som måste göras innan den får komma på riktigt. Bland annat hitta någon som vill värma mina öron. Jag pratar om en mössa såklart. Har kikat runt lite och hittat några möjliga kandidater. Får se om det blir någon av dem eller om jag hittar någon annan som vill ställa upp.


Använder du mössa på vintern? Eller är du en såndär som hellre går och fryser? Det var jag en gång i tiden eftersom jag inbillade mig att jag inte passade i mössor. Och ja, det kanske jag inte gör heller, men varför ska man frysa när man inte behöver. Så det blir en mössa för mig i vinter. Kanske två, så dom får turas om att värma mina kalla, små örsnibbar.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det tycker jag verkligen du ska göra!

Fanns i rött också, väldigt fina!

2008-10-28 @ 13:42:00
URL: http://linneaeleonor.bloggerska.se
Postat av: Linn

fina. :)

2008-10-28 @ 15:21:15
Postat av: Evelina

jag brukar frysa =P men fina var dom =) gillar verkligen din blogg!!

2008-10-28 @ 16:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0