Kändisarnas skönhetstips

Nu har det varit dåligt med uppdateringar ett tag. Men jag lovar att jag ska bättra mig! Do you forgive me, guys?

Anyways, tänkte dela med mig av lite skönhetstips som några av våra mest kända ladies använder sig av. Några är väl i och för sig redan väl beprövade, men något nytt kanske vi kan lära oss.

Vi börjar med Paris Hilton.

"Om mina läppar är torra använder jag mig alltid av Rosebud salve, den är verkligen jättebra. Tvätta alltid ansiktet innan du går och lägger dig, om du inte gör det får du jättedålig hy. Så jag tvättar alltid ansiktet och jag använder mig av Crème de la Mer. Dem är verkligen bra!"

Lindsay Lohan
säger:

"Återfukta. Drick mycket vatten. Och det fuktgivande serumet Hydramax från Chanel är verkligen bra och doftar gott. Men vatten, det är mitt största problem. Jag dricker inte tillräckligt med vatten, det är så tråkigt. Ärligt talat så har jag gjort en spraytan så att jag inte behöver använda makeup. Jag gör hellre det än att går ut i solen och får fräknar och blir solbränd. Jag använder alltid läppbalsamet Jack Black lip balm, det är verkligen, verkligen bra och det bästa som jag har provat."

Vackra Jennifer Aniston tipsar om:

"Jag har tvättat mitt ansikte med Neutrogenas tvål sen jag var en tonåring. And that's it. Äter bra och dricker massor med vatten, det är det enda som påverkar min hud, om jag slutar dricka vatten torkar den ut. Vatten och sömn är viktigt!"

Pirates of caribbean stjärnan Keira Knightley:

Jag använder Dr Hauschkas ansiktstvätt och ansiktsvatten och jag har alltid med mig krämen från E45. Jag älskar Bobbi Brown, dem har fantastiska ögonskuggor, Ruby & Millie gör den bästa eyelinern och mascara använder jag från Estée Lauder. Jag använder mycket, jag älskar makeup - du blir en ny person varje gång du lägger makeupen. Keira använder sig även av masscaran Lash XL för att få sina flörtiga ögonfransar.

Enligt Jessica Alba handlar det om att:

"Rengöraoch återfukta. Så länge du tar bort makeupen och sätter på en bra ansiktskräm så är det bra. Jag har alltid med mig läppbalsamet Chapstick, ögonfransböjare, och concealern Airbrush concealer illuminates från Clinique som verkligen är jättebra. Jag använder Dermalogica Intensive Moisture Balance under dagen och Shiseidos nattkräm när jag ska lägga mig. Makeupprodukter som jag använder är LOreal Translucide sheet blush i färgen Blushing Glow, Lancôme Lengthening mascara i svart, och Rouge Pulp lip gloss från LOreal. Jag tycker verkligen om Laura Merciers Tinted moisturiser och Shu-Uemuras ögonfransböjare."

Har du några tips som du kan dela med dig av? Lämna en kommentar så vi andra får ta del av dem!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha, nej men edt förstår jag väl ;) Vad ska du själv göra idag då?

2008-10-06 @ 11:10:25
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Postat av: Jennifer

Förutom sprutan så är det samma här^^ du, nu tycker jag su ska läsa mitt senaste inlägg och lägga in det i din blogg också, det är förjävligt och jag vill att alla kvinnor ska veta om det snarast ;O

2008-10-06 @ 11:23:24
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0