Rebecca & jag

När jag kollade igenom datorn för att hitta bilderna jag använde i det förra inlägget, hittade jag en massa andra härliga vinterbilder också. På en hel del av bilderna var Rebecca med. Min älskade Rebecca. För er som inte vet så är Rebecca min allra bästa vän. Men hon har flyttat till Sundsvall, vilket är alldeles för många mil bort från mig. Jag saknar verkligen henne. Tänk att hon och jag blev så bra vänner tillslut.

Vi gick 7an till 9an tillsammans, och under den tiden pratade vi knappt med varandra. Utan att ha gett varandra en chans så hade vi redan bestämt oss för att vi inte gillade varandra. Och så var det bara. Men när vi sen började gymnasiet, och hamnade i samma klass igen, så blev det så att vi faktiskt pratade med varandra. Och det visade sig att vi var så grymt lika varandra. På alla sätt och vis. Rebecca var inte alls den person jag inbillat mig att hon var. Hon var hur härlig som helst. Samma humor, samma intressen. Och ja, idag kan jag skratta åt saken. För några år sen fick vi också reda på att vi gått dagis tillsammans, och jag tror att det kanske sitter i sen dess. Är väl mest troligt att hon någon gång snott en barbie eller nåt av mig, och det har satt sig i mitt undermedvetna. Så när vi träffades i 7an igen, så var det inbyggt i mig att 'henne tycker jag inte om'. Måste vara så. Visst? Haha. Nä, skämt åsido.
I love this girl.


Söta Becca i en snökoja.


Jag och Becca prövar solglassögon på Åhlens i Luleå.


Vi två.


Becca i bilen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0