Några bilder här då

Jag har verkligen ansträngt mig för att försöka fixa lite bilder på mitt nya hår. Men eftersom jag inte hittar laddaren till kameran så fick jag använda mobilen. Blev inte världens bästa bilder, eftersom ljuset på toan är missvisande, men ni får nöja er med dessa tills imorgon då jag förhoppningsvis kan visa er några bättre.


Hemska, hemska bilder, men det bjuder jag på. Fortfarande svullen efter operationen, som ni kanske ser.. Nåja, titta på håret nu!

Färgen heter 'Ginger twist', eller 'mellanblond guldkoppar'. Blev lite mörkare än jag tänkt mig, men vad gör väl det. Bättre än innan i alla fall. Jag var ju alltså blond då, nästan platina. Trivs bra som blondin, men det sliter så mycket på mitt hår. Och visst är det väl snyggare med ett välvårdat mörkt hår än ett slitet blont? Även om jag egentligen tycker blont är finare.

Nä, nu ska jag se lite tv och vänta på att Tobbe ska komma hem. Då blir det film, mys och lite gotta.
Vi hörs imorgon allihop!
Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Cissi

Fiiiin du blev gumman <3

2008-10-09 @ 22:12:06
URL: http://naturligtglad.blogg.se/
Postat av: Jessica

Så fin du är ;) blev ju jättefint, både håret och operationen :P är fest hos mig lördag och sen utgång, kalles tror jag :P

2008-10-09 @ 23:58:27
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: anneli

Otroligt fint!

2008-10-09 @ 23:59:23
URL: http://annelijohanssoneik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0