Och vi åt, och åt, och åt..

Gårdagen blev lyckad. Speciellt kvällen. Fick ett samtal av Tobias strax före fyra där han frågade om vi skulle käka middag med Lunkan och Maja. Sagt och gjort. Kring sex plockade vi upp dem och sen for vi allihopa och handlade. Väl hemma började vi med maten, som kvällen till ära blev en trerätters. Vi började med smördegsinbakad västerbottensost. Efter det följdes en god tagliatelle med parmaskinka och soltorkade tomater. Till efterrätt blev det en kladdig kladdkaka med grädde. Till allt detta goda drack vi gott öl, vin, cider och likör. Mums.



Efter middagen var vi alla proppmätta så vi satte oss framför TV'n och slötittade på IDOL. När röstningen var avklarad och Jesper skickats ut, var det dags att börja tänka på refrängen. Det blev en tidig kväll igår, men det tar vi igen ikväll, då det självklart blir party!

Och på tal om fest så måste jag till bolaget. Så det är nog bäst att jag hoppar i duschen och gör mig klar, för om jag känner Tobias väl, så börjar festen tidigt.

Ha det bra allihopa!
Puss, och ring mig eller honey om ni är sugna på partaj!

Kommentarer
Postat av: erika

Okej, va bra ! :D För det var typ den enda jag tänkte på som kunde bli lite svårt men man vänjer sig väl :)



Händer idag då ? :p

2008-10-11 @ 14:01:58
URL: http://eriikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0