Nu jävlar

Idag har varit en sån där dag då man liksom inte gjort nånting, men ändå känns det som att man gjort hur mycket som helst. Just nu sitter jag dock ner framför datan och försöker få tiden att gå lite fortare. Tobias slutar klockan fyra så då ska vi laga middag tillsammans. Tror det blir pepparstek, potatisklyftor och morötter. Himla mumsigt. Ikväll ska vi också iväg till Nautilus och träna. Blir nog ett konditionspass skulle jag tro.

Vi måste verkligen komma igång med träningen igen. Vi har varit alldeles för lata i sommar. Men nu blir det ändring på det. Så framöver kommer våra träningsveckor se ut ungefär såhär:

Måndag: Gym
Tisadag: Volleyboll
Onsdag: Vila/långpromenad
Torsdag: Gym
Fredag: Vila/långpromenad
Lördag: Vila/långpromenad
Söndag: Gym

Nåt i den stilen. Alltså volleyboll en gång i veckan, gym tre gånger i veckan och vila resterande dagar. På de dager vi har 'vila' ska vi dock ut och promenera. Tror det blir en bra start. Får väl se om det ändras framöver. Men just nu satsar vi på det. Ska väl börja simma i vinter också. Och då blir det väl att byta ut ett av gympassen mot ett simpass, eller eventuellt lägga in det under en vilodag. Får se hur det blir. Känns i alla fall skönt att vi tar tag i träningen igen.

Nu ska jag diska lite, så det är fint och städat tills min karl kommer hem.
Vi hörs!
Pussar

Kommentarer
Postat av: erika

Okej, jaa idag har det vart riktigt trist ute men jag har haft det jättebra :D En bra början på nya veckan hihi :p Och nu är det bara fyra dagar kvar tills lov ! Har du det oxå nästa vecka ? :)



Kram!

2008-10-20 @ 18:17:22
URL: http://eriikah.blogg.se/
Postat av: Jessica

skulle åxå behöva bli seriös med min träning

2008-10-21 @ 18:55:03
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0