Uppdatering av tidigare inlägg

Vaktmästaren ringde och sa att han inte kunde komma förrän imorrn. Suck. Vi har alltså ingen fungerande lampa på toan just nu. Och jag som tänkt bada. Får se om jag kanske gör det ändå. Tända en massa ljus och lägger mig där och läsa ett tag.

Vi var ju förresten och tränade igår. Det gick jättebra. Blev kondition för hela slanten. Alltså 20 minuter crosstraining och 20 minuter cykling. Sammanlagt 40 minuter. Egentligen brukar vi kombinera crosstrainern med löpbandet men alla löband var upptagna så vi fick lov att cykla istället.

Ikväll blir det mest troligt volleyboll. Beror lite på hur många som kan komma. Annars drar vi en vända till gymmet ikväll igen. Det är en sån härlig känsla när man tränat klart och sätter sig i bilen för att fara hem. Man känner sig nästan som en ny människa. På ett bra sätt.

Men nu mina vänner ska jag slöa lite framför TV'n och sen sätta mig i badet.
Vi hörs!
Pussar!


Kommentarer
Postat av: erika

Hehe neehe, sorry hihi :p Hur gammal är du då ? xD Du ser iaf ganska ung ut hihi :)



Kram!

2008-10-21 @ 19:44:07
URL: http://eriikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0