Torsdag

Då var det snart helg igen. Och jag antar att den kommer bjuda på en hel del festigheter även denna vecka. Och eftersom det liksom alltid blir så att förfesten är hos oss, vore det kanske en bra idé att städa lite här hemma. Skulle behöva diska lite alla fall. Nåja, det hinns väl med lite senare.

Tänkte faktiskt ta och visa er mitt hår ikväll. Det blev rätt bra, även om det såklart inte blev riktigt som jag tänkte mig. Men men, man kan inte få allt man vill. Nu är jag i alla fall ett steg närmare ett friskt och långt hår. Yey! Synd att det ska ta sån tid bara. Men den som väntar på nåt gott.. Som man brukar säga.

Äsch, är väl lika bra att man tar sig i kragen och diskar undan all disk. Inte för att det är speciellt mycket, men ändå. Det värsta jag vet är disk som står framme.

Och nu kom posten hör jag! Spännande!
Vi hörs senare!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0