Tjugotredje i tionde

Dagen före löning brukar det gapa tomt på mitt konto. Ja det är nästan så att det ekar. Men inte den här gången! Så därför har jag varit på stan och förstört lite money. Det blev en foundation och ett puder från Åhléns. Tänkte prova nåt nytt, så det blev Loréals True Match. Får se om det funkar bra. Pudret har jag i och för sig använt förut, men inte foundationen. Hittils har jag använt Kanebos Cream finish, som jag verkligen varit nöjd med. Men jag tänkte att jag skulle pröva nåt nytt. Så det fick bli en budgetvariant. Ger väl ett utlåtande imorgon då jag provat den. Har hört både gott och ont om den. Så vi får väl se. Men blir jag missnöjd så kommer jag i fortsättningen hålla mig till min Kanebo.

Fick också med mig en Kimono hem. Får se hur ofta jag använder den, jag trivs ju så bra i Tobbes stora och varma morgonrock. Varför är det så skönt med andras kläder för? Brukar ofta låna Tobbes mjukisbyxor och tröjor. Det är så mysigt på nåt sätt. Och det luktar så gott, det luktar Tobias. Mm..

Var in på VILA en sväng också, och när jag står där och kollar på lite kläder hör jag hur någon står och pratar om mig. Jag vänder mig om och då står en av tjejerna som jobbar där och pratar med Gallerians Personal Shopper. Dom står alltså och pratar om vad som gäller i hårväg i höst och vinter och Personal Shopper'n säger att jag är 'helt inne på rätt spår'. Åhå, säger jag och ler lite generat. Dom frågar vart jag gjort det, och jag förklarar lite stolt att jag gjort det själv. Vi surrar vidare ett tag innan jag säger tack och hej, och går vidare. Blev riktigt glad, för just idag har jag en bad hairday. Men nu kommer jag i varje fall ha ett leende på läpparna resten av kvällen.


Jag är tydligen 'rätt' i höst

Och på tal om kvällen, så kommer Alex hit sen. Inte min bror då, utan våran polare vid samma namn. Blir att se lite Blu-ray film och snacka en massa skit. Ska bli skoj, var ett tag sen vi träffades nyktert. Brukar mest bli på fyllan och villan, och ja, då blir det ju inte att snacka på samma sätt.

Men nu mina vänner, ska jag kila till köket och börja med middagen. Får se vad jag hittar på för nåt spännande.
Puss puss!

Kommentarer
Postat av: anonym

men snälla gumman...sluta tro att du ska bli en ny "bella", hälften av det du skriver är ju bara bullshit

2008-10-23 @ 19:13:54
Postat av: sara anonym

vad jobbar du med? verkar som du o din pojkvän har massor med pengar...lite skryt eller önsketänkande kanske???

2008-10-23 @ 19:27:24
Postat av: Anonym

vad jobbar du med? verkar som du o din pojkvän har massor med pengar...lite skryt eller önsketänkande kanske???

2008-10-23 @ 19:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0