Tandläkarbesök, städning och tisdagsmys

Jag är just hemkommen från tandläkaren. Var där för att göra avtryck på mina tänder, för att kunna få mina fasader. Avtrycket skickas till en tandtekniker i Umeå, som gör fasaderna, och sedan skickar dem till min tandläkare här i Piteå. Och när dom är här är det bara för mig att fara och sätta fast dem! Och sen har jag ett fint smile! Inte för att jag har speciellt hemska tänder nu, men eftersom det går att göra snyggare, varför inte liksom?

Har tänkt städa nu i alla fall. Det behövs. Egentligen borde jag springa ner till tvättstugan och se om det finns någon ledig tid där också. Vi har snart slut rena handdukar, och det går ju inte att ha det så! Det enda jobbiga med att tvätta är att det i vår källare, där tvättstugan ligger, finns en lokal där 'anonyma narkomaner' brukar ha möten. Typ varje dag. Så jag är jämt så nojig och tänker att det ska hoppa fram någon knarkare och skrämma mig. Oftast har dom möten på kvällarna, men det har hänt att dom varit här mitt på dagen också. Så jag vet inte.. Känns säkrast att vänta tills Tobbe kommer hem. I know, jag är fjantig. Men sån är jag. Fast i och för sig var det ju tänkt att vi skulle mysa och se en film ikväll. Var alldeles för länge sedan vi gjorde det. Men jag känner för att gå på bio. Kanske ska föreslå det istället? Har ni några tips på bra filmer som går nu? Tobbe gillar action och jag gillar skräck. Så för att göra båda nöjda väljer vi oftast komedier. Haha, vilka komprimisser man gör.

Nä, plikten kallar nu.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Julia

skit snygg blogg!

2008-10-14 @ 16:33:25
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: Michaela

Vad kostar det att göa fasader? och vilka tänder ska du "göra om"?? :)

2008-10-15 @ 09:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0