Ny färg

Hej igen bloggen! Vad gör ni där ute i sverige? Själv sitter jag här med färg i håret. Tog mig i kragen och for och köpte färg, och ja, nu sitter jag här och gruvar mig över hur reslutatet ska bli. När jag stod där bland alla färger fick jag för mig att jag skulle färga en helt annan färg än jag tänkt mig från början. Så sagt och gjort, det blev något annat. Vill inte säga än vad det blev, ifall det skulle misslyckas och jag måste gå runt och låtsas som att det var just den färgen jag tänkt mig. Men om typ en halvtimme kan jag berätta hur det blev. Så vi ses då!
Hej så länge!




Vilken färg tror du att jag valt?


Kommentarer
Postat av: anneli

almond rocca eller chocolate macaroon?

2008-10-08 @ 20:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0