Måndag är en härlig dag

Idag är det mulet här i norr. Men trots det trista vädret är jag på toppenbra humör. Det har varit en underbar helg, och nu ser jag fram emot en underbar vecka och en till underbar helg i slutet av den. Har inga egentliga planer för veckan, utan jag tar den som den kommer. Men till helgen däremot, då är det planerat en del. Och det allra viktigaste och roligaste är att Rebecca kommer upp till Piteå! Pratade med henne i förrgår och frågade vad hon har för planer för Halloween. Hon svarade att hon var ledig då men inte riktigt hade några planer. Så då föreslog jag att hon skulle komma upp hit och vara med oss. Hon sa att hon skulle fundera på det, och ringa upp. Så igår ringde hon och sa att hon kommer! Så jag är glad, glad, glad! Gud, vad jag saknar den tjejen. Kommer bli härligt att få träffa henne igen, var ju trots allt tre månader sen vi sågs sist. Tre månader! Det är alldeles för lång tid utan henne. Hon är världens bästa.


Vi ses till helgen, sweetie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0