I miss you, Kii!

Ibland saknar jag Umeå. Vilken underbar stad. Och vilket underbart shoppingutbud. Satt och kollade runt lite på nätet och blev glatt överraskad när jag hittade till denna sida kii.se Det var och är fortfarande min absoluta favoritbutik. Så gissa om jag blev överlycklig av att hitta deras webshop! Sitter just nu och kollar på alla snygga kläder och accessoarer dom har. Det som är så roligt med Kii är att dom har plagg och smycken från så många olika designers, kända som okända. Men klockan är för mycket för nätshopping nu. Den här tiden på kvällen är det alldeles för lätt att råka klicka hem nåt man egentligen inte planerat. Så jag stänger ner sidan, och kollar in imorgon igen. Då ska jag ta en till titt på klänningen här nedan.




Empirskuren klänning från Lipsy 900:-

Kommentarer
Postat av: bbullshit

Tack för ditt deltagande!

Kolla in imorgon eftermiddag igen för att se om just din blogg blivit länkad.

2008-10-29 @ 23:45:30
URL: http://bbullshit.blogg.se/
Postat av: chili

Det var en riktigt riktigt snygg klänning!!:)

2008-10-29 @ 23:54:00
URL: http://hetchili.blogspot.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0