Hemma igen

Nu är jag hemma från min dagstur med mamma. Blev inte speciellt mycket shopping, men det lilla jag fick med mig var två läppglans, ett nagellack, en ögonskugga och svarta tights. Och en mätt mage. Vi åt på ett ställe som heter Trend Bageri, och dom hade världens godaste kycklingbaguetter. Och självklart åt jag mer än vad jag egentigen orkade, bara för att det var så gott.



Mamma ville att vi skulle fara upp till Luleå närmare jul,
och köpa julklappar där. Hon sa att det är så svårt att hitta julklappar till pappa, brorsan och Tobias, så jag får allt lov att följa med och hjälpa henne. Och eftersom man är en så snäll dottter som man är, så ställer man självklart upp.

Nu ska jag fixa middag så den är klar tills älsklingen kommer hem!
Vi hörs allihop!
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0