God morgon

Vilket strålande väder det är idag! Ligger ute på balkongen i bikini och solar. Inte. Vilket pissväder det blev. Och jag som hade så många planer för dagen. Där bland annat en långpromenad i eftermiddag var inräknad. Nåja, det är väl inte första gången jag fått ändra mina planer.

Vad brukar ni göra när det är dåligt väder ute? Jag har så dålig fantasi. Så det blir oftast att jag ligger i soffan framför TVn, med datorn i knät och med ett stort glas O'boy som sällskap. Finns det något annat man kan göra? Visst, städa och tvätta och alla dom där sakerna kan man ju försöka få gjort, men hur kul är det? Inte speciellt, nej.

Äsch, går väl och fixar mig ett glas iskall O'boy då. Uppdaterar senare!
Pussar

Kommentarer
Postat av: erika

Tack tack hihi :D Jaa tror det blir bra ;) Haru haft det bra idag ?



Kram!

2008-10-16 @ 22:12:10
URL: http://eriikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0