GinaTricot uppdatering

Klänningen från det tidigare inlägget finns även i en puderrosa färg. Personligen gillar jag den svarta bättre, eftersom den rosa känns lite för gullig. Svart och spets ger en härlig blandning av sött och sexigt. Ungefär som en gott och blandatpåse, den har lite av allt.

Klänning från GinaTricot 399:-


Ville också visa den vackra baksidan. Ofta tycker jag att det är så att klänningar är snygga framifrån men vänder man på den så är det inget speciellt med den. Och visst, du själv ser väl bara framsidan när du speglar dig, men alla runt omkring ser dig ju bakifrån också till och från. Så visst är det roligt om man är snygg från alla vinklar.

Kommentarer
Postat av: Julia

jag såg den igår på internet, och herrejävlar va kär jag blev

2008-10-17 @ 14:16:09
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: Emma

Snygg!!!

2008-10-18 @ 13:00:03
URL: http://emmailondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0