Fredag med allt vad det innebär

Då var det fredag igen. Äntligen! Som jag har längtat. Antar att jag inte är den enda i vårt avlånga land som gjort det, men ändå. Jag verkligen älskar helger. Och just denna helg kommer bli lika rolig som vanligt. Dock ett undantag. Inget party! Nej. Nu ska vi vara nyktra hela helgen. Ska faktiskt bli skönt, det var ju ett tag sen nu.

Idag ska jag städa här hemma. Ska kila ner och se om det finns någon ledig tvättid också. Sen tänkte gå igenom min garderob och se om jag kan rensa ut den lite. Det skulle behövas. Och Tobbe skulle behöva gå igenom sin också. Tro det eller ej, men karl har typ 12 par jeans. Vad ska han med så många par till egentligen? Well, det är hans garderob så han får väl ha vad han vill. Han lägger sig ju inte i min skosamling, så jag behöver inte lägga mig i hans jeans collection. Även om jag så gärna vill..

Nä, här får man ju då inget gjort. Bäst jag tar tag i det här nu.
Take care!
Kisses!

Kommentarer
Postat av: Jasmin

ha en fin dag. kram.

2008-10-24 @ 10:39:48
URL: http://jasminnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0