En trist start på min morgon..

Läste just något hemsk! Trodde inte det var sant. GB Glace har tagit bort Magnum vit från sitt sortiment. Min stora favorit i glassdisken. Varför har dom då tagit bort den? Så här säger dom:

"Magnum Vit finns dessvärre inte med på glasskartan längre. Varje år lanserar vi nya Magnum glassar och det innebär samtidigt att de Magnum som säljer minst får flytta på sig… Tråkigt men så är det. Magnum Vit finns kvar i Magnum Mini 6-pack.
/ Marie Konsumentkontakt GB Glace"


Okej, det kan man ju förstå. Men jag har svårt att tro att just Magnum vit säljer minst? Kan det vara så? Som tur var finns dom kvar i 6-pack, får väl lov att köpa det i fortsättningen då! Men oftast köper man ju glass på någon korvkiosk eller så, och där har dom ju knappast flerpack. Suck.. En trist start på min morgon..


Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Sofia

Dom är ju dumma i huvet!

Magnum vit är den godaste :(

2008-10-18 @ 23:31:52
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0