Dags att färga utväxten..?

Sitter och funderar på vad jag ska göra åt mitt hår. Just nu är det blont, och jag trivs bra i det. Men ändå är jag sugen på att färga det brunt igen. Inte lika mörkt som jag hade det innan jag blev blond, men ljusbrunt med inslag av rött. Tänk Carolina Gynning. Funderar också på att spara ut mitt hår igen. Vill ha långt och tjockt hår, precis som jag hade förut. Kollade på lite gamla bilder, och hittade denna härliga bild på mig och Sandra:

Bry er inte om våra miner, även om Sandra är grymt söt på denna bild, kolla på mitt hår istället.


Det är alltså jag till vänster i bilden. Ser ni mitt långa hår? Vill ha tillbaka det! Och jag vet att så länge jag är blond kommer det aldrig att bli så långt igen. Så jag vet vad jag måste göra. Färga tillbaka till brunt. Kanske inte lika mörkt som på bilden, men brunt i alla fall. Vad tycker ni? 

Hittade lite fler bilder på mig i långt hår. Vissa är riktigt gamla och jag ser ut som stryk, men det bjuder jag på.



Blir nog att kila iväg och köpa hårfärg senare i eftermiddag. Tänker skaffa långt hår igen! Får se hur det går, och hur länge det tar. Spelar egentligen ingen roll, för långt ska det bli!




Kommentarer
Postat av: Sandie

Jag älskar dig Susanne, men bilden du lagt upp på mig, gör mig liiite irriterad, men det är trots allt minnen, <3

2008-10-06 @ 23:40:17
URL: http://livefromstockholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0