Change of plans

Det värsta jag vet är att behöva skjuta upp saker. Eller okej, det kanske finns saker som är värre, men jag tycker det är så grymt jobbigt att behöva ändra på mina planer. Som idag tillexempel. Då skulle jag fara på mitt gamla jobb och hämta några papper och lite annat, och efter det skulle jag vidare på ett annat ärende. Jag hämtade min mobil, ett lipgloss, ett par vantar och lite annat, och la ner det i en väska. Sen gick jag till hallen och hämtade min börs. Och just innan jag lägger ner den i väskan med de andra grejerna, får jag för mig att öppna den, vilket jag aldrig brukar göra annars. Och gissa vad? Jo, mitt leg är borta! Får lite panik, men inser snart att Tobbe har det i sin börs. Vi gick ju ut i lördags och eftersom jag inte hade nån väska med mig då fick han ta hand om det. Jag hade helt enkelt glömt bort att han har det. Och just idag behövde jag mitt leg. För utan det kan jag inte göra de ärenden jag planerat att göra. Fan. Jaja, bara att skjuta upp det tills imorrn då.


I facket under VISA kortet brukar mitt leg vara. Men inte idag inte..

Gillar verkligen att behöva ändra planer.
Men vad gör man? Så jag skiter nog i att gå ner på stan och på mitt gamla jobb, och sparar det tills imorrn. Istället ska jag sitta här och tjura för mig själv.

Vi hörs sen allihop!
Puss

Kommentarer
Postat av: toodiloo

Åh, snygg plånbok! Är den helt i guld? O får man fråga var du köpt den?

2008-10-27 @ 14:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0