MAKE UP OR DOWN

Hej igen! Vad pysslar ni med? Jag sitter här med allt mitt smink framför mig och funderar på hur jag ska sminka mig. Hade tänkt kila ner på stan en sväng så jag vill inte ha allt för mycket make då. Men samtidigt så blir det kanske lite festligheter ikväll, och det känns lite onödigt att sminka mig nu, och sen göra om allt om ett par timmar. Oj, vilket i-landsproblem.. Jag får nog fundera ett tag till.

Jag ska som sagt ner på stan,
så då tänkte jag se om jag hittar nåt nytt minneskort till kameran. För jag känner mig så handikappad utan kameran. Nästan varje dag är det nåt jag gör som jag vill dela med mig av i bloggen. Och självklart går det ju att skriva och berätta, men visst är det roligare med lite bilder?

Och förresten, ni har väl inte glömt bort min utmaning? Gör er egen version av min leopardsminkning som ni kan se i några av mina tidigare inlägg. Lägg sedan upp en bild i er blogg och skriv till mig så jag kan se hur det blev. Sen lägger jag upp bilden/bilderna i min blogg också, och länkar såklart till er. Två söta och duktiga tjejer har redan provat och reslutatet får ni se senare i helgen. Så skicka in din leopardmakeup du med om du också vill bli länkad. Jag förklarade lite snabbt hur jag gjorde min sminkning i det senaste inlägget 'Sussie svarar'. Så kolla in det om ni har lust.

Men nu ska jag kila!
Puss och kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack så mkt för din åsik :)

har du några trevliga lördags planer? :)

2008-11-28 @ 14:19:51
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0