Lite kvällssvammel

Hade inte tänkte blogga mer ikväll, men Tobbe sitter och ser på Prison Break, så då har jag inget att göra. Visst skulle jag kunna se det med honom, men eftersom jag inte följt den serien tycker jag inte den är speciellt spännande. Så jag satte mig vid datorn istället.

Har kikat runt på en massa bloggar för att få lite inspiration till min egen bloggdesign, men ju mer jag kollar på andra designer, destumer tycker jag illa om den jag själv har. Så nu tänker jag sluta kollar runt, och försöka fixa den här istället. Har lite ideér om hur jag vill ha den, men det svåra är att få den precis så som jag ser den i mitt huvud. Får nog fixa och trixa lite, och förhoppningsvis blir det som jag tänkt mig tillslut. Annars får jag väl helt enkelt leva med att den ser ut som stryk. Finns inte så mycket annat att göra åt saken.

Nåja, nu lämnar vi det där med layouten och designen ett tag. Blir bara knäpp av att tänka på det. Tänkte berätta lite om morgondagens planer istället. Hade tänkt att börja dagen tidigt med en långpromenad följt av en god frukost. Efter det blir det ett långt och härligt bad, för att sedan göra mig klar för en liten shoppingrunda på stan senare under dagen. Kvällen bjuder nog inte på några speciella händelser, blir väl som vanligt middag och lite TV tillsammans med Tobias. Hans fot är fortfarande svullen, så att fara och träna kan vi inte göra. Eller jag kan ju fara själv, men hur kul är det. Tar som sagt en långpromenad på morgonen istället.

Nej, nu får det vara färdigbloggat för idag. Vi hörs som vanligt imorgon igen!
Tusen nattipussar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0