JULIA SKA MED

Julia och jag, fulla och glada.

Söta Julia ska följa med mig och sola. Men det är first time ever för henne, och första gången för mig sen förra vintern, så det blir bara en kortis. Typ 10-15 min blir nog lagom. Så nu har jag duschat och peelat hela kroppen med förhoppning om att brännan ska bli jämnare. Julia står i duschen nu, så jag väntar på att hon ska höra av sig.  Jag ska i alla fall försöka sola en gång i veckan nu under vintern, så jag slipper vara blekast av alla. För hur kul är det?

Nej, nu ska jag sätta upp håret och kleta på lite mascara. Skippar stan idag, tar det imorgon istället.
Hörs och ses!
Puss hejs!

Kommentarer
Postat av: kajsa

haha, jag borde vell göra det då :P ha dte skönt på solningen!

2008-11-19 @ 13:11:31
URL: http://superkajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0