TODAY I'M WEARING THIS


Today I'm wearing this. Leggings från Pieces och klänning från GinaTricot. Nothing more, nothing less. Ganska trist outfit, men det är det jag har att bjuda på. Man blir så omotiverad att klä upp sig när man bara går hemma om dagarna. Eller är hos polare. Annat var det när man jobbade i butikerna, då erbjöd varje dag en anledning att klä upp sig. Det var bra tider. Hoppas på att få jobb snart igen. Blir galen här hemma!

Tobias var nyss hemma på lunch,
och fråga om vi inte skulle äta middag ute idag. Och visst vill jag väl det! Så det blir att äta ute ikväll. Mums. Lunkan och Maja ska nog också följa, så det blir en liten dubbeldejt. Får se vars vi går någonstans, jag sa att Tobbe fick bestämma.

Så nu har jag en anledning att klä upp mig idag i alla fall. Lika bra att jag sliter av mig den här trista ginaklänningen och hoppar i duschen med det samma.

Vi hörs om ett tag!

Kommentarer
Postat av: M

2008-11-22 @ 00:39:09
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev den tomma kommentaren där uppe... förlåt... tänkte bara säga att jag är imponerad av dej som orkar klä upp dig lite när du "bara" går omkring hemma... Jag kommer typ aldrig ur myskläderna :)

2008-11-22 @ 00:41:13
URL: http://malanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0