EN KYLIG DAG



Burr vad kallt det är! Har varit nere på stan och lämnat mitt CV på två ställen, och på det ena lät det lovande. Får se om dom ringer upp eller inte. Var också förbi butiken som jag skrev om igår, men butikschefen hade varit tvungen att fara till Luleå för att jobba, så jag skulle återkomma imorgon. Så det blir en vända på stan då också. Men då ska jag klä mig varmare, för jag höll bokstavligen på att frysa ihjäl idag!

Eftermiddagen tänkte jag ägna åt lite mer jobbsök. Kom på ett par ställen till där dom kan tänkas behöva folk, så jag ska ringa dit och höra. När det är gjort ska jag unna mig ett långt och varmt bad, med en tidning eller en bra bok. För det är jag värd, ta mig tusan.

Hörs och ses sen!
Kisses and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0