NÅN SORTS RUBRIK

Hej sötisar! Vad gör ni idag? Själv har jag just bäddat sängen, och tänkte fortsätta med att städa och diska lite. Men jag gör en liten mellanlandning här vid datorn först. Tobias ringde för ett tag sen och sa att vi blivit bortbjudna på middag hos hans brorsa imorgonkväll. Trevligt! Alltid kul att åka bort på middag, speciellt till nån som man vet lagar god mat.

Det slog mig imorse när jag vaknade att det faktiskt snart är helg igen. Jag förstår inte vart tiden tar vägen, det var ju nyss helg?! Tiden går alldeles för fort. Om det fortsätter såhär så kanske jag vaknar upp snart och inser att jag är 86 år och faktiskt sjunger på sista versen... Usch.. Vill inte ens tänka tanken.

Vad ska ni göra i helgen sötisar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0