LÖRDAGKVÄLL




Hej allihopa! Här sitter jag och läser Veckorevyn, som jag fick när jag var på JC idag. Vi tackar för det! Finns en hel del supersnygga kläder jag är sugen på. Ska kolla närmare på dem hade jag tänkt. Hittade bland annat en superläcker klänning från Paris, Kate & I, som jag verkligen föll för. Måste nog förbi MQ imorgon och kika på den i butik. Om dom har den inne, vill säga.

Och vad händer för spännande ikväll då?
Ja, bra fråga. Tobias är och jobbar, så jag sitter här hemma helt själv och väntar på honom. Han borde dock komma hem snart. Tror det blir en lugn kväll i alla fall, vi sparar oss med festande tills på torsdag, då det blir partaj hos oss. Ni kommer väl? ♥

Nåja, vad gör ni för skoj ikväll då?

Kommentarer
Postat av: mathilda

tackar! silverkulor och folie is the shiet ;D

skönt med jullov? :)

2008-12-20 @ 17:06:48
URL: http://luxueuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0