JUL JUL

Hej allihopa! Oj vad jag har varit usel på att uppdatera bloggen dom senaste dagarna, men det har varit så mycket att göra. Men så är det väl för de flesta när det är jul.

Nåja. Julafton tillbringade jag med älsklingen, först hos mina föräldrar på dagen, och hos hans föräldrar på kvällen. Vi hade det supertrevligt, och fick en massa fina julklappar.

Igår blev det lugnt under dagen,
eftersom vi skulle börja festa tidigt. Sagt och gjort, strax före klockan 16.00 korkade vi upp. Men kvällen blev inte som vi tänkt oss. Det hände en hel del saker, och ja, man kan väl säga att det förstörde vår kväll. När det väl var dags att fara ut, var vi så otaggade, och de blev inte bättre av att vi fick köa i en halvtimme...

Men men. Idag har vi i alla fall varit till Luleå en sväng med Mishari och Stina. På vägen hem stannade vi i Norrfjärden och åt lite skräpmat. Och nu är vi hemma. Klockan är tjugo i sju, och det är fredag. Men vad vi ska göra ikväll återstår att se.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: erika

Hittade du några fynd på rean ? jag hittade några fynd i alla fall :-D

2008-12-26 @ 22:33:37
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0