DET SKA GLITTRA LAGOM



En trend man ser mycket av just nu är paljetter. Paljettklädda klänningar, skor, väskor.. Ja, det mesta faktiskt. Personligen tycker jag att en hel klänning prydd med paljetter är lite för mycket av det goda. Men visst är det snyggt att glittra, speciellt under det kalla, trista vinterhalvåret.

Västarna här ovan är något jag faktiskt skulle kunna tänka mig att ta på mig. Tillsammans med ett par snygga byxor, höga pumps med bred klack, och ett svart linne. Jag är lite sugen på den tredje västen, som kommer från ONLY. Dom andra två är från Forever21 och TopShop.

Vilken gillar du bäst? Eller gillar du ingen alls? Föredrar du paljettklänningar? ♥

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Javisst är han söt :) Allt bra med dig? Kram

2008-12-04 @ 13:14:15
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0