ANOTHER DRESS FOR ME


Jag börjar morgonen med att visa denna fantastiskt fina klänning som lite oväntat kommer från KappAhl. I vanliga fall brukar koftor och linnen vara det enda jag hittar hos dem, men klänningen här ovan har dom verkligen lyckats med. Tycker ni inte?

Jag vet inte om axelbanden är avtagbara, men är dom det så blir det nog ett köp för mig. Priset ligger på 399:- och jag gillar den verkligen skarpt! Även om jag igår sa att jag skulle lägga den lilla svarta åt sidan ett tag, och lämna plats åt den lilla röda, så kan nog denna skönhet få plats på någon liten festlig tillställning i jul. Man kan ju alltid piffa upp den med röda pumps eller röda accessoarer.

I like it. Gör du? ♥

Kommentarer
Postat av: LillaMy

Dom är bra på det där med kläder ;)

2008-12-03 @ 10:35:22
URL: http://snowies.blogg.se/
Postat av: Natta

Jag håller med Sussi <3 !!

2008-12-03 @ 20:28:57
URL: http://nirv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0