ALL ABOUT THE EYES



Har en längre tid funderat på att skaffa mig färgade linser. Men jag kan aldrig bestämma mig för vilken färg jag vill ha. Jag tycker om min egen ögonfärg, men det vore kul att testa något annat. Har alltid tyckt att det är snyggt med bruna ögon, så det är väl mest det jag är sugen att testa.

Färgadelinser har dom en hel del linser att välja mellan. Och när jag var där inne och kikade, så hittade jag självklart ett gäng av linser jag skulle vilja prova. Varför ska det vara så svårt att välja? Får se vad blir dock.

Vad har du för ögonfärg, och vilken färg skulle du vilja ha?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bruna men jag vill ha gröna som dina!

2008-12-10 @ 14:53:49
Postat av: Perfektion by Emma

- Jag har bruna, och de vill jag ha :)

2008-12-10 @ 15:33:48
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: georgia

jag har ljus bruna, men vill ha blåa! :)

2008-12-14 @ 13:09:41
URL: http://georgiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0